störda kusin!

hej! har entligen fått sätta mig vi en data:D första gången på typ 4 dagar eller nått.
nyss ätit o nu så sitter jah o kollar lite bloggar o sånt.

nu kom min störda(bokstavligen) kusin o hedde en blöt jävla balong o mitt ansikte.. så trött på han. han kommer bara från ingen stans me dom där balongerna o typ "öppnar den övre delen"(xD) så de piper as högt.

men kom tillbaka hit(va här för 2 dagar sen me, men åkte till skåne i 2 dagar)för typ 1 timme sen. ska snart gå ner till nån sjö o bada, fast inte jah. jah har typ blivit försyld, känns som jah har knivar i halsen. men får väll sitta brevid o kolla på.

men nu så ska jah bara kolla lite till o swn så går vi.ska försöka få tillgång till datan nån fler gång, men vi åker juh hem snart så jah kanske klarar mig. och i mårron så ska vi på ullared:)

puss o hej!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0